Fartøjets navn | ddfc no. 1 | ||
Fartøjets nr. | A. | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Nykøbing Mors | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1919 | ||||||||||
Materiale | E. F. Kl. | |||||||||
Længde | 28.5 | |||||||||
Bredde | 10.8 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 4.3 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 7.46 | |||||||||
Netto | ||||||||||
HK | 11 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet åben
båd med hjælpeskrue. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1919 - 1923 | P. J Bech, Nykøbing Mors | A/S
"Det Danske Frysningskompagni" Nykøbing, Mors hvis bestyrelse består af: Carl Georg Johan Pedersen, Dr. Phil., København Jørgen Sehested, direktør, København Hans Peter Henriksen, købmand, Aarhus Johan Ramm, adjunkt, Riisskov, Aarhus Axel Emil Lemming, overretssagfører, København Chr. Ditlev Lunn, direktør, bestyrende reder, Nykøbing Mors |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge anmærkning, til: Chr. Krogh,
Bangsbostrand, Frederikshavn. Fartøjet får ved resolution af, den 3. marts 1923 nyt navn til: Kamma. Fartøjet fører nu "F. N. - Kamma". Overført - til Frederikshavn |
Kildehenvisninger: 6 - |
|