Fartøjets navn | ÆGIR | ||
Fartøjets nr. | A. 54 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Grenaa | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1916 | ||||||||||
Materiale | E. Kl. | |||||||||
Længde | 33.1 | |||||||||
Bredde | 12.0 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 5.0 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 11.24 | |||||||||
Netto | 4.04 | |||||||||
HK | 12 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet fiskekvase med hjælpeskrue. Bygget 1916, i Horsens af Rich. Schrøder. Bilbrev dateret, Horsens, den 17. november 1916. Målerbrev dateret, Grenaa, den 12. december 1916 1 dæk, 1 mast. Middelfyldig bov, med glat stævn Spidsgattet. Ingen inderklædning. Forsynet med en petroleumsmotor og en 2-bladet omstyrbar skrue fra Kramper & Jørgensen, Horsens. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1916 - 1925 | Niels
Peter Læsborg, fisker, Grenaa Havn 50/100 part Rasmus Jacob Rasmussen, fisker, Grenaa Havn 50/100 part |
Rasmus
Jacob Rasmussen, fisker, Grenaa Havn, er bestyrende reder |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
|
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|