Fartøjets navn | JYLLAND | ||
Fartøjets nr. | |||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | NTLQ | |
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Esbjerg | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1883 | ||||||||||
Materiale | E. Kl. | |||||||||
Længde | ||||||||||
Bredde | ||||||||||
Dybte (midtskibs) | ||||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 24 | |||||||||
Netto | 20 | |||||||||
HK | ||||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
2 mastet
kvase,
bygget 1883 i Faxe. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1897 | J. Kristiansen, Esbjerg | J. Kristiansen, Esbjerg |
1899 - 1903 | A. Jensen, Esbjerg | A. Jensen, Esbjerg |
Fartøjets skæbne: Forlist På en rejse fra Esbjerg, den 3. november 1902, til fiskeri i Nordsøen. Søforklaring i Esbjerg, den 10. november 1902.
Anmærkning: Aarsagen til forliset må ifølge de afgivne
vidneforklaringer formentlig tilskrives, |
Noter: Udslettet.
|
Kildehenvisninger: 1 - 8 - |
|