Fartøjets navn | eigil |
Fartøjets nr. | E. 29 |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Esbjerg |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1917 | ||||||
Materiale |
E. F. B. Kr. | |||||
Længde |
41.3 | |||||
Bredde |
12.5 | |||||
Dybte (midtskibs) |
7.0 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
19.87 | |||||
Netto |
7.41 | |||||
HK |
36 |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet fiskefartøj med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1917, i Esbjerg af Esbjerg Skibsværft A/S. Bilbrev dateret, Esbjerg den 22. maj 1917. 1 dæk, 1 mast, Middelfyldig bov, lodret stævn Hækbygget med afrundet spejl. Ufuldstændig inderklædning. Forsynet med en 2 takts petroleumsmotor og en 3-bladet jernskrue fra Lysekil Mekaniske Værksted A/B, Sverige.
|
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1917 - 1921 |
Espen Ole Andersen, fisker, Esbjerg | Espen
Ole Andersen, fisker, Esbjerg Befuldmægtiget er: Købmand, Carl Nielsen, Esbjerg pr. 21. maj 1917 |
1921 |
Jeppe Højbjerg Nielsen, fisker, Esbjerg | Jeppe Højbjerg Nielsen, fisker, Esbjerg |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge skøde, dateret Esbjerg, den
19. oktober 1921 til: Jeppe Højbjerg Nielsen, fisker, Esbjerg
|
Kildehenvisninger: 1 - 2 - |
|