Fartøjets navn | camilla |
Fartøjets nr. | E. 516 |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Esbjerg |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1918 | ||||||
Materiale |
E. F. Kl. | |||||
Længde |
25.6 | |||||
Bredde |
9.1 | |||||
Dybte (midtskibs) |
3.9 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
5.14 | |||||
Netto |
1.86 | |||||
HK |
6 |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet fiskefartøj med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1918, i Esbjerg af J. B. Christensen. Bilbrev dateret, Esbjerg, den 20. september 1918. 1 dæk, 1 mast, Middelfyldig bov, lodret stævn Rundgattet. Ufuldstændig inderklædning. Forsynet med en 4 takts petroleumsmotor og en 2-bladet fast skrue fra Kramper & Jørgensen.
|
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1918 - 1919 |
Søren Claus Hansen, Esbjerg | Albert Emil Nyholm, fiskeeksportør, Esbjerg |
1919 |
Jørgen Aksel Mortensen, fisker,
Esbjerg pr. 19. februar 1919 |
Albert Emil Nyholm, fiskeeksportør, Esbjerg |
1919 |
Morten Magnus Jensen, fisker,
Esbjerg pr. 20. marts 1919 |
Albert Emil Nyholm, fiskeeksportør, Esbjerg |
1919 - 1921 |
Frits Wilh. August Nielsen, fisker,
Frederikshavn pr. 23. juni 1919 |
Albert Emil Nyholm, fiskeeksportør, Esbjerg |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge skøde, dateret Esbjerg, den
19. februar 1921 til: Chr. Hjorth, Hou. Fartøjet får navneforandring, ved resolution af, 30. marts 1921 til "A. 1323 - Henny". Overført - til Aalborg (Hou)
|
Kildehenvisninger: 1 - 2 - |
|