Fartøjets navn | vyl |
Fartøjets nr. | E. 390 |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Esbjerg |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1917 | ||||||
Materiale |
E. Kr. | |||||
Længde |
41.5 | |||||
Bredde |
12.8 | |||||
Dybte (midtskibs) |
6.6 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
19.54 | |||||
Netto |
9.06 | |||||
HK |
30 |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet fiskefartøj med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1917, i Hobro af C. Tommerup. Bilbrev dateret, Hobro, den 13. juni 1917. Målerbrev dateret, Hobro, den 13. juni 1917. 1 dæk, 1 mast, Middelfyldig Hækbygget med rundt spejl Fuldstændig inderklædning. Forsynet med en 4 takts petroleumsmotor og en 2-bladet omstyrbar skrue fra Kramper & Jørgensen, Horsens. |
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1917 - 1918 |
Jens Peter Sørensen, fisker,
Esbjerg 50/100 part Søren Peter Sørensen, fisker, Esbjerg 50/100 part |
Jens Peter Sørensen, fisker,
Esbjerg Søren Peter Sørensen, er bestyrende reder |
1918 - 1919 |
Pr. 3/1 1918: Krisen Sørensen Lyng, Esbjerg | Jens Peter Sørensen, fisker, Esbjerg |
1919 - 1920 |
Pr. 15/6 1919: Jens Marius Larsen, Esbjerg | Jens Peter Sørensen, fisker, Esbjerg |
1920 - 1921 |
Jens Peter Sørensen, fisker, Esbjerg | Jens Peter Sørensen, fisker, Esbjerg |
Fartøjets
skæbne: Solgt til udlandet. Ifølge Esbjerg indberetning af 4. februar 1921, er det fartøj solgt til udlandet. Udslettet af registret, den 9. februar 1921. |
Noter:
|
Kildehenvisninger: 1 - |
|