Fartøjets navn | W. WILSON |
Fartøjets nr. | E. |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Esbjerg |
Tidligere navne | ex. E. - Dary |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1917 | ||||||
Materiale |
E. Kr. | |||||
Længde |
39.8 | |||||
Bredde |
12.7 | |||||
Dybte (midtskibs) |
6.1 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
18.68 | |||||
Netto |
||||||
HK |
18 |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet fiskefartøj med brønd og hjælpeskue. Bygget 1916/1917, i Marstal af N. Hansen. Bilbrev dateret, Marstal, den 12. april 1917. Målerbrev dateret, Marstal, den 12. april 1917. 1 dæk, 1 mast, Skarp lodret stævn. Hækbygget med rundt spejl. Ufuldstændig inderklædning. Forsynet med en 4 takts petroleumsmotor, og en 2 bladet omstyrbar skrue fra Fabrikken "Danmark", Rudkøbing |
Ejerforhold:. |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1919 |
Claus Sørensen, fisker, Esbjerg
50/100 part Mads Sørensen, fisker, Hjerting 50/100 part |
Claus Sørensen, fisker, Esbjerg, er bestyrende reder |
1919 |
Pr. 28. april 1919: Peder Andersen Henriksen, Esbjerg |
Claus Sørensen, fisker, Esbjerg, er bestyrende reder |
1919 - 1920 |
Pr. 15. oktober 1919: Hans Frederik Madsen, Esbjerg |
Claus Sørensen, fisker, Esbjerg, er bestyrende reder |
1920 |
Pr. 26. marts 1920: Jens Peter Jensen, Esbjerg | Claus Sørensen, fisker, Esbjerg, er bestyrende reder |
1920 |
Pr. 14. august 1920: Mads Peter Nielsen, Esbjerg |
Claus Sørensen, fisker, Esbjerg, er bestyrende reder |
Fartøjets
skæbne: Solgt til udlandet Ifølge Esbjerg registreringskontor er dette fartøj, solgt til England, og derfor udslettet af registret. |
Noter:
|
Kildehenvisninger: 6 - |
|