Fartøjets navn | ane kirstine | ||
Fartøjets nr. | f.n. 496 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | NHSG | |
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Læsø, Frederikshavn | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1894 | ||||||||||
Materiale | E. Kl. | |||||||||
Længde | 31.3 | |||||||||
Bredde | 13.5 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 5.0 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 11.80 | |||||||||
Netto | 7.?? | |||||||||
HK | ||||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet dæksbåd. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1860 - 1910 | Niels Peter Petersen Friis, købmand, Læsø** |
Niels Peter Petersen Friis,
købmand, Læsø Befuldmægtiget er: sømand, O. P. Christensen, Læsø, den 7. september 1894 |
1910 - 1919 | Lars Olsen Julius Mejer, Læsø | Poul Winther Poulsen, gårdejer, Læsø |
1919 | Partrederi, co./ Charles Nicolaj Bodholt, Læsø | Charles
Nicolaj Bodholt, Læsø Befuldmægtiget er: skomager, Carl Peter Jespersen, Læsø |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
*
kendingsbogstaverne NHSG er fjernet (1895) **Ifølge - bilbrev, dateret Læsø, den 23. juni 1860 og skøder, dateret Læsø, den 17. april 1877 og 7. september 1894. Solgt - ifølge skøde, dateret Læsø, den 15. april 1910 til: Poul Winther Poulsen, gårdejer, Læsø Solgt - ifølge skøde, dateret Læsø, den 29. september 1919 til: et partrederi bestående af 11 personer, med hustømrer, Charles Nicolaj Bodholt, Læsø |
Kildehenvisninger: - 1 - 2 - 6 - |
|