Fartøjets navn |
svalen |
Fartøjets nr. |
168 A |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Helsingør |
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1872 | ||||||||||
Materiale | E. | |||||||||
Længde | ||||||||||
Bredde | ||||||||||
Dybte (midtskibs) | ||||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 4 | |||||||||
Netto | ||||||||||
HK | ||||||||||
Fartøjsbeskrivelse: Fiskekvase, bygget 1872 i
Espergærde.
|
Ejerforhold |
Førerens navn: |
Hjemsted: |
Reder/Rederi: |
Hjemsted: |
1879 | S. G. Hansen | S. G. Hansen | Helsingør |
Fartøjets skæbne: Solgt - til Sverige |
Noter: Udslettet af skibsregistret den 5-4-1879. Ifølge Helsingør Told, skrivelse af 3-4-1879, er dette fartøj solgt til Sverige. Nationalitetsmærke udhugget og Målerbrev afleveret. |
Kildehenvisninger: 3 - |
|