Fartøjets navn | iris nr. 4 |
Fartøjets nr. |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Helsingør |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1899 | ||||||
Materiale |
E. Kl. | |||||
Længde |
29.0 | |||||
Bredde |
10.4 | |||||
Dybte (midtskibs) |
3.4 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
6.13 | |||||
Netto |
||||||
HK |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet åben båd, bygget i Helsingør af
Søren Jensen. Målerbrev dateret, Helsingør den 20. maj 1899. Middelfyldig bov Glat stævn. Spidsgattet. Ingen inderklædning
|
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1899 - 1911 |
Carl
Johan Peter Petersen, færgemand, Helsingør |
Carl
Johan Peter Petersen, færgemand, Helsingør Fuldbemægtiget er: Formand Emil Larsen, formand i Færgelauget i Helsingør pr. 15. maj 1899 |
1911 - 1916 | Martin
Julius Frederiksen, færgemand, Helsingør. |
Martin Julius
Frederiksen, færgemand, Helsingør. Befuldmægtiget er: Hendrik August Henriksen, færgemand, Helsingør pr. 3. august 1911 |
1916 - | Christen Andreasen, færgemand, Helsingør. | Christen Andreasen, færgemand, Helsingør. |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge købskontrakt, dateret
Helsingør, den 25. april 1911 til: Martin Julius Frederiksen, Helsingør.
Videresolgt - ifølge
kvittering fra
Helsingør Skifteret, dateret den 28. november 1916 til: |
Kildehenvisninger: 6 - |
|