Fartøjets navn | iver hutfeldt | ||
Fartøjets nr. | H. | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Helsingør | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1894 | ||||||||||
Materiale | E. Kl. | |||||||||
Længde | 33.1 | |||||||||
Bredde | 11.5 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 4.0 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 9.59 | |||||||||
Netto | 9.59 | |||||||||
HK | ||||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet dæksbåd. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1873 - 1906 | Helsingør Lodseri | Helsingør Lodseri |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
Solgt -
ifølge skøde, dateret Helsingør, den 10. september 1906 til: Fr.
Hansen, Købmand, Vejle. Fartøjet får certifikat til lystfartøj og overføres derved til lystfartøjsbasen. Fartøjet får også navneforandring, ved resolution af 28. september 1906 til: "10". Fartøjet overføres til Vejle. |
Kildehenvisninger: - 6 - |
|