Fartøjets navn | poul | ||
Fartøjets nr. | h. 548 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Snekkersten | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1914 | ||||||||||
Materiale | E. Kl. | |||||||||
Længde | 26.2 | |||||||||
Bredde | 9.8 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 4.0 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 5.09 | |||||||||
Netto | 1.74 | |||||||||
HK | 5 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet
halvdæksbåd med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1914, i Snekkersten af L. Svendsen. Bilbrev dateret, Snekkersten, den 30. april 1914. Målerbrev dateret, Helsingør, den 19. maj 1914. 1 dæk (19,2 fod), 1 mast Åben bådstævn Spidsgattet Ingen Inderklædning. Forsynet med en petroleumsmotor, og en 2-bladet omstyrbar skrue fra "Dau", København. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1914 | Anton Oskar Johannesen, fisker, Snekkersten | Anton
Oskar Johannesen, fisker, Snekkersten Befuldmægtiget er: fisker, Peter Johannesen, Snekkersten |
Fartøjets
skæbne: |
Noter: |
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|