Fartøjets navn | CAPDUEN |
Fartøjets nr. | K. |
Nyt kendingssignal | O W D B |
Gl. kendingssignal |
NPBT |
Fartøjets kontrol nr. | H 8 |
Hjemmehørende | København |
Tidligere navne |
Teknisk data | År | År | År | År | ||
1904 | 1913 | |||||
Materiale | E. | |||||
Længde | ||||||
Bredde | ||||||
Dybte (midtskibs) | 6.1 | |||||
Register-tons: | ||||||
Brutto | 20 | |||||
Netto | 14 | |||||
HK | 16 | 10 |
Fartøjsbeskrivelse: Dæksbåd, bygget 1904 i Frederikshavn.
|
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1905 - 1913 |
J. Monies | Det For. Bugser-Selskab, København |
1915 | A. Mosbæk | Det For. Bugser-Selskab, København |
1917 - 1920 | A. Pedersen | Det For. Bugser-Selskab, København |
1921 - 1923 | M. C. Olesen | Det For. Bugser-Selskab, København |
1924 - 1925 | J. Johansen | Det For. Bugser-Selskab, København |
1926 | G. Jørgensen | Det For. Bugser-Selskab, København |
1929 | H. P. P. Ladegaard og O. H. Bærentzen, København | |
1934 - 1936 | O. H. Bærentzen, København |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
|
Kildehenvisninger: 1 - |
|