Fartøjets navn | ternen |
Fartøjets nr. | L. |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Struer |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1910 | ||||||
Materiale |
F. E. Kl. | |||||
Længde |
27.9 | |||||
Bredde |
9.3 | |||||
Dybte (midtskibs) |
3.7 | |||||
Register-tons: |
||||||
Brutto |
5.16 | |||||
Netto |
3.22 | |||||
HK |
6 |
Fartøjsbeskrivelse: 1 mastet dæksbåd med hjælpeskrue, bygget 1910, af J. Laursen, Struer. Målerbrev dateret, Struer, den 21. oktober 1910. Et dæk, middelfyldig bov, glat stævn. Spidsgattet. Fuldstændig inderklædning. Forsynet med en petroleumsmotor, og en 2 bladet omstyrbar skrue, fra Brødrene Houmøller, Frederikshavn. |
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1910 - 1927 |
David Nygaard Madsen, postfører, Venø | David
Nygaard Madsen, Venø Befuldmægtiget er; Købmand, Frederik Melby Pedersen, Struer |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge skøde, dateret Ringkøbing, den
31. maj 1927 til: Ove Andersen Broe, Ringkøbing. Overført - til Ringkøbing. Fører nu navnet "R. J. 312 - Ternen".
|
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|