Fartøjets navn | frem | ||
Fartøjets nr. | m. t. 471 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | middelfart | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1914 | ||||||||||
Materiale | F. E. Kl. | |||||||||
Længde | 39.2 | |||||||||
Bredde | 15.3 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 5.4 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 16.00 | |||||||||
Netto | 5.09 | |||||||||
HK | 15 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet
dæksbåd med
hjælpeskrue. Bygget 1902, i Sverige. Intet bilbrev, eller navn på bygherre. Målerbrev dateret, Middelfart, den 4. maj 1914. 1 dæk, 1 mast, Middelfyldig Spidsgattet. Fuldstændig inderklædning. Forsynet med en petroleumsmotor, og en vendbar skrue fra Equell, Marstrand. Pris: 2500 kroner. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1914 - 1917 | Christian
Lauritz Christiansen, fisker, Skrillinge Strand 1/4 part Anders Peter Hostrup Andersen, fisker, Skrillinge Strand 1/4 part Hans Andreas Jørgensen, fisker, Hindsgavl 1/4 part Niels Christian Wilhelm Nielsen, skipper, Middelfart 1/4 part |
Christian
Lauritz Christiansen, Skrillinge Strand, er bestyrende reder |
Fartøjets
skæbne: Solgt - til Norge. Ifølge Anmeldelse, dateret Middelfart, den 29. juni 1917 og Odense Registrerings Kontor udskrift, for juni måned 1917, er dette fartøj solgt til Norge og som følge heraf være at udslettet af nærværende Fortegnelse. Udslettet den 16. oktober 1917. |
Noter:
Fartøjet er indført fra Sverige. |
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|