Fartøjets navn | anna | ||
Fartøjets nr. | n. g. 252 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | kerteminde | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1913 | ||||||||||
Materiale | F. E. Kl. | |||||||||
Længde | 32.0 | |||||||||
Bredde | 11.4 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 4.2 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 8.38 | |||||||||
Netto | 4.07 | |||||||||
HK | 8 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet
dæksbåd med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1913, i Kerteminde af I. Schrold. Bilbrev dateret, Kerteminde, den 10. september 1913. Målerbrev dateret, Grenaa, den 22. september 1913. 1 dæk, 1 mast Middelfyldig bov Glat stævn Spidsgattet Ingen Inderklædning. Forsynet med en petroleumsmotor, og en 2-bladet omstyrbar skrue fra "Dau", København. Fiskeri |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1913 | Hans Peter Klemmen Petersen, fisker, Kerteminde |
Hans Peter
Klemmen Petersen, Kerteminde Befuldmægtiget er: fisker, Christian Andersen, Kerteminde |
Fartøjets skæbne: |
Noter:
Ommålt i 1920 |
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|