Fartøjets navn | hans bødker | ||
Fartøjets nr. | S. 85 | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Skagen | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1923 | ||||||||||
Materiale | E. B. Kr. | |||||||||
Længde | 42.6 | |||||||||
Bredde | 14.0 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 5.9 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 19.83 | |||||||||
Netto | 6.19 | |||||||||
HK | 38 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet
fiskefartøj, med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1923 i Skagen, af Karstensen og Henriksen. Bilbrev dateret, Skagen 6/8 1923. 1 dæk, middelfyldig bov, glat stævn, hækbygget med rundt spejl. Ufuldstændig inderklædning. Forsynet med en 2 takts petroleumsmotor, og en 2 bladet skrue, fra Hero, København. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1923 | Jens
Einer Norsk, fisker, Skagen Aage Poulinius Norsk, fisker, Skagen |
Aage
P. Norsk, Skagen Jens Einer Norsk, Skagen, bestyrende reder |
Hans Kristian Johan Andersen, Esbjerg* |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
*ingen oplysninger om hvornår ejerskiftet
foregår. |
Kildehenvisninger: 2 - 6 - |
|