Fartøjets navn | frederik |
Fartøjets nr. | S. 34 |
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal |
|
|
Fartøjets kontrol nr. |
Hjemmehørende | Skagen |
Tidligere navne |
Teknisk data: |
År |
År |
År |
År |
År |
|
1909 | ||||||
Materiale | E. Kl. | |||||
Længde | 29.3 | |||||
Bredde | 11.1 | |||||
Dybte (midtskibs) | 5.2 | |||||
Register-tons: | ||||||
Brutto | 10.20 | |||||
Netto | 6.27 | 3.61 | ||||
HK | 6 |
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet åben
båd med brønd og hjælpeskrue. Bygget 1909 af G. Korup, Skagen. Målerbrev dateret, Skagen, den 22. september 1909. Ingen dæk, middelfyldig bov, glat stævn. Spidsgattet. Ingen inderklædning. Forsynet med en "Gideon" petroleumsmotor, og en fast 2-bladet skrue, fra Kramper & Jørgensen, Horsens. Pris: 3000 kroner. |
Ejerforhold: |
Årstal: |
Førerens navn, erhverv, adresse, by: |
Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1909 - 1912 | Søren Sørensen, fisker, Skagen | Søren Sørensen, Skagen Befuldmægtiget er: Jesper Justesen, fisker, Skagen |
Fartøjets skæbne: Solgt |
Noter:
Solgt -
ifølge skøde, dateret Skagen, den 15. marts 1912 til: Albert Hjalmar Møller, Skagen. Fartøjet får ved resolution fra Handels og Søfartsministeriet, navneforandring til "Odin", den 23/3 1912. |
Kildehenvisninger: 2 - 6 - 9 - |
|