Fartøjets navn | EMILIE DORTHEA | ||
Fartøjets nr. | s. g. | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | NDCB | |
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Svendborg | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1869 | ||||||||||
Materiale | E. Kr. | |||||||||
Længde | 37.5 | |||||||||
Bredde | 12.5 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 5.9 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 16.33 | |||||||||
Netto | ||||||||||
HK | ||||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
2 mastet
fiskekvase. Bygget 1869, i Thurø af P Troensegaard. Bilbrev dateret, Thurø, den 2. september 1869. Målerbrev dateret, Svendborg, den, 25. juli 1899. 1 dæk, 2 master Skarp bov Hækbygget, fladt spejl. Ingen inderklædning. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1899 - 1902 | Emil Rasmussen, sømand, Thurø | Emil Rasmussen,
sømand, Thurø Fuldbemægtiget er: skibsreder, Fritz Rasmussen, Thurø |
1902 - 1911 | Peder
Carl Rasmussen, København pr. 13/10 1902 |
Emil Rasmussen, sømand, Thurø |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
*
kendingsbogstaverne NDCB er fjernet (1895).
Ifølge anmeldelse, dateret
København, den 5. december 1910, |
Kildehenvisninger: 1 - 2 - |
|