Fartøjets navn | sim | ||
Fartøjets nr. | |||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | Skive | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
1910 | ||||||||||
Materiale | F. E. Kl. | |||||||||
Længde | 29.5 | |||||||||
Bredde | 6.9 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 2.4 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 3.11 | |||||||||
Netto | 2.90 | |||||||||
HK | 9½ | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 halvdæks motorbåd. Bygget 1910, i Aarhus, af Schrøder & Nielsen. Målerbrev dateret, Skive, den 10. august 1911. Halvdæk, ingen mast Middelfyldig bov Glat stævn Hækbygget med fladt spejl Ufuldstændig inderklædning.
Forsynet
med en 4 takts petroleumsmotor, |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1911 - 1919 | A/S Skive Jernstøberi & Maskinfabrik, Skive |
S. Alestrup Bestyrende reder er: partikulær Hestbeck, Skive |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
Solgt - ifølge kvittering, dateret København, den 23. maj 1919
til: Frits Carl Rudolf Hansen, installatør, København.
Fartøjet får ved resolution af Handelsministeriet, |
Kildehenvisninger: 7 - |
|