Fartøjets navn | viking | ||
Fartøjets nr. | A. | ||
Nyt kendingssignal | Gl. kendingssignal | ||
Fartøjets kontrol nr. | Gl. kontrol nr. | ||
Hjemmehørende | skive | ||
Tidligere navne |
Teknisk data |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
År |
Materiale | F. E. kl. | |||||||||
Længde | 44.8 | |||||||||
Bredde | 13.7 | |||||||||
Dybte (midtskibs) | 3.7 | |||||||||
Radiot. | ||||||||||
Register-tons: | ||||||||||
Brutto | 13.27 | |||||||||
Netto | 7.45 | |||||||||
HK | 12 | |||||||||
Fartøjsbeskrivelse:
1 mastet dæksbåd med hjælpeskrue ifølge målerbrev, dateret Nykøbing Mors, den 22. oktober 1923. 1 mast. Middelfyldig gl. stævn Spidsgattet
Petroleumsmotor, 3 bladet skrue fra Vagngaard & Nielsen, Struer. |
Ejerforhold: | ||
Årstal: | Førerens navn, erhverv, adresse, by: | Rederens navn, erhverv, adresse, by: |
1923 | Elo Jensen | Chr. Jensen, Teglværksbestyrer, Gyldendal pr. Skive |
Fartøjets
skæbne: |
Noter:
Ifølge skøde, dateret Nykøbing Mors, den 10. november 1923. |
Kildehenvisninger: 1 - |
|